Mødelokale i Nordsjælland
Få styr på mødelokalet
– Vi hjælper dig hele vejen!
Vi har styr på rammerne! IT-tekniker på stedet – Plads til 2 -230 deltagere – Lækker varieret forplejning
Skal I mødes i Nordsjælland?
- Så slipper du for den tunge trafik!
Kør mod trafikken til naturskønne Allerød. 10 minutter fra Hillerød. Parker din bil på en af vores 360 gratis p-pladser.
Træd indenfor i vores smukke hall med springvand og flotte Ficus træer. Her finder du vores 9 funktionelle og teknisk veludstyrede møde- og konferencelokaler.
- Plenumlokaler med kapacitet til 2 - 86 mødedeltagere
- Auditorium med kapacitet til 230 deltagere
Tid til store tanker?
Mødelokaler med rigeligt plads og højt til loftet
I hjertet af Nordsjælland – 25 min. fra København – finder du moderne og lyse mødelokaler med plads til kreativitet og store tanker.
Vi har mødelokaler i flere forskellige størrelser – alle indrettet stilrent med komfortable møbler fra Four Design.
Designet til en lang dag med dyb koncentration og fokus på mødet.
Se vores lokaleoversigt her – Har du specielle ønsker står vores kyndige team altid klar kreative idéer.
Bare rolig - vi har styr på teknikken
Det giver ro i maven at vide, at teknikken fungerer. Vores erfarne teknikere hjælper dig godt i gang. De forbereder alt grundigt, så der er styr på det hele – både før og under mødet.
Til alle mødelokaler er der:
- HD-Projektor
- Lærred til præsentationer
- Whiteboard
- Flipover
- Trådløst internet
Danmarks - måske smukkeste - auditorium
Sæt dig godt til rette og mærk stemningen. Vores auditorium har:
- 230 behagelige biografstole
- Individuelle belyste bordpladser
- 7x4 meter lærred til præsentationer
- Teknisk assistance
- Talerstol med PC-, internetopkobling og Wi-Fi
- HD-Projektor og højtalere
- Håndholdte- og headset mikrofoner
- Gratis blokke og kuglepenne
- Fire tolkerum samt operatørrum
Smagfuld forplejning i smukke omgivelser
Alle arrangementer kan kobles sammen med ønsket forplejning, fx. varieret frokost, lækre sandwich, udsøgt middag, delikat tapas el. lign. Vores dygtige kokke tilbyder inspirerende sæsonvarierede menuer og buffeter i den hyggelige og stemningsfyldte restaurant.
Optimer dit møde med sjov Teambuilding
Vil du gerne styrke jeres kommunikation – fællesskab – samarbejde!
Med professionel teambuilding kan du samle dine kollegaer til en sjov og lærerig dag. Afhængigt af jeres behov kan I eksempelvis arbejde med:
- Kommunikation
- Ledelse
- Fællesskab
- Trivsel
- Personlig udvikling
- Kompetencer
Priser
Her kan du se vores mødepakker og priser!
Dagsmøde m. fuld forplejning
- Mødelokale eller auditorium
- IT/AV-udstyr med whiteboard, flipover og projektor
- Gratis A5 blokke og kuglepenne
- Morgenmad med kaffe/te og juice
- Formiddagskaffe/te og frugt
- Frokost inkl. drikkevarer
- Eftermiddagskaffe/te, kage og frugt
- Gratis parkering og adgang til ladestander
Menuen består af kaffe/te, juice, hjemmebagt morgenbrød, ost, marmelade m.m.
Du får isvand i lokalet med opfyldning hele dagen og frisk frugt.
Køkkenchefens udsøgte frokostbuffet m. lune retter og drikkelse.
Eftermiddagskaffe og lækker hjemmebagt kage
Halvdagsmøde m. frokost
- Mødelokale eller auditorium
- IT/AV-udstyr med whiteboard, flipover og projektor
- Gratis A5 blokke og kuglepenne
- Morgenmad med kaffe/te og juice
- Formiddagskaffe/te og frugt
- Frokost inkl. drikkevarer
- Evt. pause
- Gratis parkering og adgang til ladestander
Isvand i lokalet med frisk frugt.
En udsøgt frokostbuffet i vores restaurant med kolde og lune retter, salater, oste, dessert og øl/vand og kaffe/te.
Ved formiddagsmøde får i kaffe/te, juice, hjemmebagt morgenbrød samt tilbehør og ved eftermiddagsmøde er det kaffe/te og kage.
Halvdagsmøde u. frokost
- Mødelokale eller auditorium
- IT/AV-udstyr med whiteboard, flipover og projektor
- Gratis A5 blokke og kuglepenne
- Kaffe/te og kildevand
- Frisk frugt
- Morgenmad, kaffe/te og juice eller
- Eftermiddagskaffe/te, kage og frugt
- Gratis parkering og adgang til ladestander
Isvand i lokalet under mødet med frisk frugt.
Ved formiddagsmøde kan I få kaffe/te, juice, hjemmebagt morgenbrød med tilbehør.
Ved eftermiddagsmøde tilbyder vi eftermiddagskaffe/te med et lækker stykke af køkkenchefens hjemmebagte kage.
Dagsmøde m. middag
- Mødelokale eller auditorium
- IT/AV-udstyr med whiteboard, flipover og projektor
- Gratis A5 blokke og kuglepenne
- Morgenmad med kaffe/te og juice
- Formiddagskaffe/te og frugt
- Frokost inkl. drikkevarer
- Eftermiddagskaffe/te, kage og frugt
- 2 retters middag med 1 glas vin
- Gratis parkering og adgang til ladestander
Menuen består af kaffe/te, juice, hjemmebagt morgenbrød, ost, marmelade m.m.
Du får isvand i lokalet med opfyldning hele dagen og frisk frugt.
Køkkenchefens udsøgte frokostbuffet m. lune retter og drikkelse.
Eftermiddagskaffe og lækker hjemmebagt kage
Gå-hjem-møde
- Mødelokale eller auditorium
- IT/AV-udstyr med whiteboard, flipover og projektor
- Gratis A5 blokke og kuglepenne
- Isvand og frugt
- Skræddersy dit møde, event eller foredrag så det passer til dine behov.
- Mulighed for forplejning
- Mulighed for teknisk support
- Gratis parkering og adgang til ladestander
Isvand i lokalet med frisk frugt
En udsøgt frokostbuffet i vores restaurant med kolde og lune retter, salater, oste, dessert og øl/vand og kaffe/te.
Ved formiddagsmøde får i kaffe/te, juice, hjemmebagt morgenbrød samt tilbehør og ved eftermiddagsmøde er det kaffe/te og kage.
Dagsmøde med PC'er til alle
- Mødelokale eller auditorium
- IT/AV-udstyr med whiteboard, flipover og projektor
- Gratis A5 blokke og kuglepenne
- Isvand og frugt
- Formiddagskaffe/te, juice og hjemmebagt brød eller
- Eftermiddagskaffe/te med lækker hjemmebagt kage
- PC opsætning med Wifi til alle
- Gratis parkering og adgang til ladestander
En mindre forplejning består af Isvand som bliver serveret i lokalet med dejlig frisk frugt.
Ved formiddagsmøde får i kaffe/te, juice, hjemmebagt morgenbrød med tilbehør.
Ved eftermiddagsmøde får i kaffe/te m. lækker hjemmebagt kage
Send forespørgsel
Afbestillingsbetingelser
Op til 20 personer
- Gratis afbestilling til og med 6 dage inden arrangementets start
- Herefter faktureres 100% af det bekræftede arrangement/totale kontraktbeløb(et)
Op til 40 personer
- Gratis afbestilling til og med 22 dage inden arrangementets start
- Ved afbestilling fra 21 til 6 dage før arrangementets start faktureres 50% af det totale kontraktbeløb
- Herefter faktureres 100% af det totale kontraktbeløb
Fra 41 personer
- Gratis afbestilling til og med 43 dage inden arrangementets start
- Ved afbestilling fra 42 til 22 dage før arrangementets start faktureres 50% af det totale kontraktbeløb
- Ved afbestilling fra 21 til 6 dage før arrangementets start faktureres 75% af det totale kontraktbeløb
- Herefter faktureres 100% af det totale kontraktbeløb
FAQ
Har du nogle spørgsmål vedr. mødelokaler?
Ja! Vi har vores eget køkken og egne kokke som står klar til, at strikke noget lækkert mad sammen. Vi har lækker morgenmad, en dejlig frokostbuffet og mulighed for hjemmebagt kage og eftermiddagskaffe. Til jeres møde vil i kunne få frugt og isvand.
Morgenmad
Indeholder typisk noget brød med tilbehør (smør, nutella, marmelade, pålæg) med juice og kaffe. I vil også kunne få æg og bacon, hvis i bestiller det.
Middag
Til middag tilbyder vi en lækker frokostbuffet med dagens ret, pålæg, brød, en masse salater. Der er altid noget at spise uanset tro, politik eller holdninger til forskelligt mad.
Alle vores mødelokaler indeholder som standard både whiteboard, projektor og flipover. Der vil være A5 blokke og gratis kuglepenne til jeres møde.
Har i brug for andet så kan vi aftale det – Vores IT-teknikker Jacob står altid klar til, at sørge for det hele kører.
Lige uden foran bygningen! Vi har 360 gratis parkeringspladser som i frit kan benytte jer af. Vi skal ikke registrere jer eller anmelde noget – I kan holde der kvit og frit.
Nej slet ikke. Vores erfaring siger, at mødepakkerne typisk indeholder det, som folk vil vælge. Men i behøves ikke – Vi kan sagtens tale om jeres ønsker og hvad i gerne vil have.
Teknik kan være svært – Især hvis det ikke virker! Vi har en specialist ansat i form af en IT-teknikker med over 20 års erfaring. Uanset hvilke problemer der ville kunne opstå, så kan vi løse det hurtigt.
Det er intet problem! Vi har Danmarks måske flotteste auditorium, som kan have op til 230 personer. Du kan læse mere og se vores auditorium lige her.
Vi kan tilbyde professionelt Teambuilding når i holder jeres konference/møde hos os. Vores teambuilding team har over 20 års erfaring, du får en unik, sjov og lærerig oplevelse, som kan ryste dit team sammen og udfordre dem på deres samarbejde og mentalt. Du kan læse mere her om vores teambuilding
Du kan ringe til os på 48 13 02 40 eller skrive en mail på konf@nokc.dk. Vi plejer at svare inden for 1 hverdag.